Handelsbetingelser:

Spreeglee ApS Information:
Spreeglee.com ejes og drives af:
Spreeglee ApS
CVR: 33376553
Adresse: Agnetevej 2A 9000 Aalborg
Tlf: +45 31 67 77 77
E-mail: info@spreeglee.com
Vi stræber efter at svare på din forespørgsel inden for 24 timer i hverdage.
 Disse salgs- og leveringsbetingelser nedenfor gælder for køb af varer hos private forbrugere på Spreeglee.com til levering i Danmark og Skandinavien. 

Bestilling og betaling

Spreeglee.com er åbent 24 timer i døgnet, så du kan næsten altid shoppe. Det kan dog ske, at vi lukker butikken på grund af vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når butikken er åben og tilgængelig. For at handle på spreeglee.com skal du være 18 år og have et gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Men hvis du endnu ikke er 18 år, kan du stadig købe varer, hvis du har fået din værges accept eller på anden måde har lovlig ret til at foretage købet. 

Sådan køber du på Spreeglee.com (kun private kunder):

Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i "indkøbskurven". Du kan helt op til bestillingstidspunktet korrigere indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende kontrollere indholdet såvel som prisen på gods. Eventuelle ekstra betalinger for f.eks. Forsendelse beregnes først umiddelbart før du er klar til at betale. Når du er klar til at bestille, skal du klikke på "Vis kurv" eller "Kasse", hvor du indtaster dit navn, adresse, muligvis leveringsadresse, e-mail, vælg en betalingsform. Medmindre du allerede er logget ind med din oprettede medlemskonto. Du kan ændre indholdet af indkøbskurven, indtil du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen "Betal". Derefter går din ordre til spreeglee.com 
Betalingsmuligheder: Visa, Dankort, Mastercard, Maestro, Diners Club, American Express, JCB, Mobilepay & Viabill. (Beløbet trækkes kun på kortet, når varen er sendt.) 
Betaling via ViabiIl: Når du køber med ViaBill, modtager du først dine varer - derefter betaler du din månedlige godtgørelse den 20. hver måned. Hvis du annullerer dit køb, ophører betalingsaftalen med ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Læs mere: viabill.dk 

Modtagelse af ordrekvittering og ordrebekræftelse

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din ordre på din mail. 

Levering


Hvem leverer min pakke? Din pakke sendes med PostNord. 
Hvad koster levering? Prisen kan variere afhængigt af de forskellige leveringstyper, prisen vises altid i købsfasen. Ved levering til adresser i Danmark sendes pakkerne med PostNord, leveringen er til den adresse, du har valgt som leveringsadresse. Der er følgende muligheder for levering:Hjemmeadresse, Virksomhedsadresse, PostNord pakke boks eller pakkeshop.Vi tilbyder altid gratis forsendelse til alle PostNord-pakke bokse eller pakkeshops i Danmark. Levering til privat- eller virksomhedsadresse koster 30 DKK medmindre andet er aftalt. 
Hvor lang tid tager leveringen?
Din pakke leveres normalt inden for 1-3 hverdage. Medmindre andet er aftalt (f.eks. I forbindelse med reservationen af ​​produkter, der ikke er på lager). For bestillingvarer var vi en leveringtid på 10-14 hverdage. Hvis der er undtagelser for det givne produkt, vises dette i kassen og / eller på den aktuelle produktside på webstedet. Medmindre andet udtrykkeligt er aftalt, og hvis en levering er forsinket mere end 30 arbejdsdage, og dette ikke skyldes dig som kunde, har du ret til at annullere ordren.Hvis en pakke skal afhentes på et bestemt leveringssted, skal kunden gøre dette inden for den tid, der er angivet i meddelelsen. Pakker skal normalt afhentes personligt med gyldig identifikation og ordrenummer. Kunden modtager en leveringsmeddelelse, der angiver, hvor og hvornår pakken skal afhentes eller modtages. Meddelelsen kan sendes via e-mail, almindelig post eller via SMS, hvis kunden har angivet et mobilnummer. Hvis du ikke afhenter pakken, opkræver vi forsendelsen for at sende varen tilbage til os. Samme dag som ordren sendes til dig, modtager du en faktura pr. E-mail. Husk at tjekke din spam / junk mail-mappe, hvis mailen ikke vises normalt. Først når ordren er afsendt, bliver betalingen af ​​din ordre gennemført.

Retur

Du har som forbruger 14 dage til at annullere.Du kan finde vores guide til returnering af dine varer her: Returvejledning
Når du handler online og på Spreeglee.com har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet, og derefter 14 dage fra det tidspunkt, hvor du informerede os om din fortrydelse om at returnere varen.Fortrydelsesretten løber fra den dag, du modtog varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, juleaften eller nytårsaften, forlænges fristen til den følgende arbejdsdag. I tilfælde af flere forskellige varer bestilt i en enkelt ordre, men leveret individuelt, eller en vare leveret i flere partier, løber perioden fra modtagelse af den sidste vare eller vare. 

*BEMÆRK! Varer, der er føjet til ordren uden omkostninger, dvs. gratis salgsfremmende gaver, kan ikke returneres. Gaven er kun tilgængelig i en periode angivet efter dato eller "så længe lager haves".Efter modtagelse skal du håndtere varerne alene på en måde, der giver dig mulighed for at bestemme varens art, egenskaber og funktion. Hvis varen har mistet værdi og skyldes, at du har brugt den på en anden måde end hvad der var nødvendigt for at bestemme varens art, egenskaber og funktion, kan du kun inddrive en del af købsprisen. Det beløb, du kan inddrive, afhænger af produktets handelsværdi, og i nogle tilfælde kan det betyde, at du kun kan inddrive forsendelsesomkostningerne. Vi anbefaler at sende varen tilbage i originalemballagen. Hvis den medfølgende emballage mangler, kan det medføre et værditab for varen. For at kræve fortrydelsesretten skal du give os en utvetydig erklæring inden for 14 dage efter modtagelse af varen. Hvis du ønsker at annullere dit køb, skal du følge vores guide for at vende tilbage her. Du kan også sende en e-mail til info@spreeglee.com. Ved returnering skal du sikre dig, at varerne er pakket sikkert ind. Du er ansvarlig for pakken / varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt ethvert sporingsnummer. 

VIGTIGT  Vi forventer, at du sender varerne hurtigst muligt efter at du har annulleret din ordre og retuneret den inden for 14 dage efter, at du har sendt din returanmodning online. Dokumentation for dit købs- og returformular skal vedlægges i pakken nå den sendes retur, samt følgeseddel, der var inkluderet i pakken ved levering Tilbagetrækningsformularer kan du finde via disse link til e-mærket og dansk lovs standard annulleringsformular her:

https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2013/1457#Bil3 

Returnering i julen

Alle ordrer placeret i perioden fra d. 15 oktober til d. 22 december 2022, kan returneres frem til d. 14 januar 2023.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen forringes, trækker vi det beløb, du er ansvarlig for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostninger (dog gælder der ikke yderligere leveringsomkostninger i tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, vi tilbyder) inden for 14 dage efter den dag, vi har modtaget din besked om, at du vil annullere aftalen. Vi refunderer pengene med den samme betalingsmetode, som du brugte til købet. Vi kan tilbageholde betaling, indtil vi modtager varen, medmindre du sender os dokumentation for at få den returneret.
BEMÆRK: Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis produktets værdi forringes, fordi- du faktisk har brugt produktet,- det blev beskadiget, mens du var ansvarlig for det,- du har håndteret varerne på en anden måde end den nødvendige for at bestemme varens art, egenskaber og funktion- du ikke har fulgt begrænsningerne i fortrydelsesretten som følge af forsegling, produkttype osv. 
 

Klager


Dit køb er dækket af købeloven, herunder manglereglerne. Dette betyder, at du kan få pengene tilbage, hvis klagen er berettiget, og at manglen ikke opstod som et resultat af forkert brug af produktet eller anden skadelig adfærd. 
Du skal kontakte os inden for rimelig tid
Du skal reklamere inden for "rimelig tid", efter at du har fundet manglen i varen. Vi anbefaler reklamering så hurtigt som muligt. Du kan reklamere ved at kontakte os via e-mail til info@spreeglee.com eller telefonisk på 31 67 77 77. Afhængigt af den specifikke situation modtager du de yderligere instruktioner. Varen sendes til: Spreeglee ApS, Agnetevej 2A, 9000 Aalborg
Når du returnerer varen, bedes du angive så detaljeret som muligt, hvad problemet er. Det er ikke et krav, men det letter vores håndtering af sagen og minimerer behandlingstiden for klagen. Hvis klagen er berettiget, vil vi selvfølgelig refundere dine rimelige forsendelsesomkostninger for at returnere varen til os. Ellers skal du selv bære alle transportomkostninger inklusive vores forsendelsesomkostninger for returnering af varen efter undersøgelse. Husk at varen altid skal sendes i korrekt emballage og modtage en kvittering for forsendelse. Du er ansvarlig for pakken / varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inklusive oplysninger om forsendelsesomkostninger og ethvert sporingsnummer.
Bemærk!
Vi modtager ikke pakker sendt via mailkrav eller lignende. Hvis du har en klage over dit køb, bedes du sende en e-mail til info@spreeglee.com eller ringe til +45 31 67 77 77. Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du indgive en klage til: 
Center for Klagehus Navnehus Toldboden 2 8800 Viborg naevneneshus.dk
Du kan også bruge Europa-Kommissionens online-klageportal. Denne portal kan være relevant, når du bor i et andet EU-land.
Klagen indgives her: http://ec.europa.eu/odr 

 

Fortrolighed

For at handle på Spreeglee.com skal du mindst angive: Navn, Adresse, E-mail-adresse, Telefon / mobilnummer.Ovenstående data gemmes med oplysninger om, hvilke varer du har købt i 5 år fra udgangen af ​​det regnskabsår, som oplysningerne vedrører, jf. § 10 i regnskabsloven, hvorefter oplysningerne slettes. Men hvis du har oprettet et login for at være i stand til selvbetjening hos os, slettes dine personlige oplysninger og ordreoplysninger ikke, medmindre du beder os om det. De personlige oplysninger registreres hos Spreeglee ApS. Vi samarbejder også med en række andre virksomheder, der gemmer og behandler data. Virksomheder behandler kun oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til deres egne formål. Vi arbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger tilstrækkelig beskyttelse. Datalederen på Spreeglee.com er Victor Nielsen. Oplysninger videregives eller sælges ikke til en tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvis salg af virksomheden. Enhver videregivelse i en sådan situation vil være i overensstemmelse med den persondatalov, der til enhver tid finder anvendelse. Som kunde har du mulighed for at få indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i overensstemmelse med reglerne herom i lov om behandling af personoplysninger og i forbindelse hermed adresseret til info Spreeglee.com med ”personlige data” i emnefeltet. 

Cookies

Ved at bruge spreeglee.com accepterer du, at vi bruger cookies.
En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus. Hvis du vil læse om de cookies, der bruges på spreeglee.com, og hvordan du sletter cookies, skal du se siden: Cookies & privatlivspolitik.

Lovvalg og sted

Køb af varer på spreeglee.com er underlagt dansk lovgivning. Enhver tvist afgøres af de almindelige danske domstole. 

Handelsbetingelserne blev sidst opdateret 18.11.2020